piątek, 31 października 2008

Free Tibet Expedition

wczoraj zmęczyłem trailer z Logana, szamotałem się trochę z muzą i w końcu padło na niezastąpioną Anatheme .


1 komentarz:

IdaGo pisze...

film to nieslychany..najlepszy jaki widzialam,o tym kim sie jest i jak wielka jest chec przetrwania 2 kolesi,ktorzy musza przezyc mimo braku jedzenia i ciezkich warunkow..moze tez pchala ich sila milosci do zdobycia kolejnych szczytow,lodu,zimna..do dzieci ktorym mozna to wszystko pokazac..i do ludzi ktorzy pod wplywem ich historii i innych dawno juz zrobionych akcji mogli zobaczyc ze tez moga..moga spelniac swoje marzenia..moze brakuje mi w nim fotki joasi,ktora uratowala im tylki..pozdro dla nich i wytrwalosci polaczonej z miloscia..